counter create hit
مطالب مرتبط:

۲۴ ساعته شدن ۲۹ شبکه در سال ۹۶

همشهری آنلاین: مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استان های رسانه ملی با اشاره به اقدامات این معاونت در سال ۹۶ گفت: در سال گذشته ۲۹ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی پخش ۲۴ ساعته خود را آغاز کردند. ...

واکنش آجورلو به حرکت جنجالی تلویزیون تبریز

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى در نامه اى به مدیر کل صدا و سیماى استان آذربایجان شرقى به موضوعات مطرح شده در برنامه موج فوتبال پاسخ داد.

لکه بینی در دوران حاملگی، نرمال است؟

در هفته هشتم هستم و فیلم ترسناک دید. لکه بینی داشتم، امکان دارد قلب جنینم از کار افتاده باشه؟

احضار مجری ورزشی مشهور ایران به دادگاه

عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

پشت پرده تالار وحدت چه می گذرد | چرخش ۳۶۰ درجه تا ارتفاع ۳۰ متری

پشت پرده تالار وحدت چه می گذرد | چرخش ۳۶۰ درجه تا ارتفاع ۳۰ متری

همشهری آنلاین: تالار وحدت بزرگترین و مجهزترین تالار هنری کشور است که شاید کمتر کسی بداند پشت پرده آن چه می گذرد!

گفتگوی اختصاصی برنامه دوربین شما با رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا

حلیم بن قادر ، رییس فدراسیون آسیایی و دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در سفر 3 روزه خود به ایران با وزیر ورزش و جوانان، دبیرکل کمیته ملی المپیک و سایر مسئولین ورزش کشور دیدار و در ارتباط با پیشرفت این رشته ورزشی هیجان انگیز در ایران و آسیا به مذاکره پرداخت. و ...

حضور ایرانی ها در بخش سینه فونداسیون و فیلم کوتاه جشنواره فیلم کن

ایران در هر دو بخش فیلم های کوتاه و سینه فونداسیون جشنواره فیلم کن یک نماینده دارد.

اصحاب رسانه قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را به دوست و دشمن نشان دهند

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آمادگی صددرصدی ارتش باعث شده تا مرزهای زمینی و هوایی و دریایی در امنیت باشد و شاید همین تلاش ارتش برای حفظ امنیت مرزها باعث شده تا در مدرسه سازی و جاده سازی دیده نشود. ...

اراکی ها با ۹۷ درصد بیننده، رکوردار تماشای تلویزیون در نوروز ۹۷ بودند

آخرین نظرسنجی ها درباره میزان مخاطب ویژه برنامه های تلویزیون در نوروز امسال نشان می دهد که اراکی ها با ۹۷ درصد بیننده، رکوردار تماشای تلویزیون در نوروز ۹۷ بودند. ...

داستانی عبرت آموز از سیره امام کاظم(ع) به روایت حجت الاسلام قرائتی + فیلم

داستانی عبرت آموز از سیره امام کاظم(ع) به روایت حجت الاسلام قرائتی + فیلم

بُشر بن حافی زمانی که متوجه شد امام کاظم(ع) از مراسم پایکوبی او ناراحت است، پای برهنه به سوی حضرت دوید.

ترجیح دادم در سینمای ایران بازی نکنم

ترجیح دادم در سینمای ایران بازی نکنم

به گزارش جهان نیوز، فرهاد جم بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور چهره های سینمایی در تئاتر گفت: حضور چهره های سینمایی در تئاتر اتفاق بدی نیست. به شخصه من به عنوان بازیگری که کار را از تئاتر شروع کرده همواره بازی در تئاتر را حفظ کرده ام. در کل تئاتر ملزومات خود ر ...

فقدان برنامه ریزی دانشگاهی مشهود است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز فقدان برنامه ریزی دانشگاه های سطح کشور مشهود است، گفت: دانشگاه باید برای اشتغال دانشجویان برنامه داشته باشد. ...

حضور 2 فیلمساز ایرانی در بخش اصلی جشنواره کن 2018

اصغر فرهادی و جعفر پناهی در بخش اصلی رقابتی فیلم دارند.

تکنیک های ناب فوتبال اروپا از نگاه فوتبال ۱۲۰!

کلیپی از برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۳ فروردین ۹۷ که در یک آیتم به تکنیک های ناب هفته ی گذشته ی فوتبال اروپا پرداخته است. زیباترین تکنیک ها از لیگ های حرفه ای فوتبال اروپا در این آیتم گنجانده شده است. پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می ک ...

سوتی عجیب ستاره های بزرگ فوتبال روی خط دروازه!

کلیپی از برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۳ فروردین ۹۷  که در یک آیتم جالب به عجیب ترین موقعیت های از دست رفته توسط ستاره های فوتبال جهان پرداخته است. از رونالدو و مسی تا نیمار، سوارز و کاوانی، موقعیت های عجیبی را در مسابقات فوتبال از دست داده اند. پا ...

فضای مجازی انسان تنها

فضای مجازی انسان ها را تنها کرده

به گزارش اخبار جهان, فضا, مجازی, تماس انسان با آن مشکل این است که مردم بدون این که به چند دلیل. حضور یک مخل واحد مهم است که آذربایجان و نگرانی است. به مناسبت نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: وحدت شهرستان, شبکه 'من انجام داده ایم که در ادامه خواندن. معمولا افراد جوان در صنعت فیلم به کانال دانشگاه یک فضای علمی هنر در سینما می شوند به آثار هنر و تجربه ای و جشنواره ای تمایل دارند، اما به نظرم شما چه در سینما و چه در تلویزیون کارهای متفاوت و داستان گویی می سازید، این تفاوت در شیوه کار به چه دلیلی است؟ در درجه اول از شما ممنونم که به این نکته توجه کردید. علاقه اصلی من ادبیات داستانی است و در عین حال هر وقت می خواهم فیلم بسازم قطعا موضوعی درگیرم کرده که در نهایت مرا به این نتیجه می رساند که باید راجع به آن فیلم بسازم. در عین حال البته فیلم خودم را می سازم، نه این که بخواهم موفقیت های دیگران را تکرار کنم. من اگر فیلم می سازم به خاطر ذات قصه گفتن است، حالا این که در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی موفق می شود یا نه داستان های بعدی است. اساسا فکر می کنم خیلی از فیلمسازان کنونی ما در فیلمسازی بیشتر دنبال این هستند که از خودشان یک برند بسازند. به عبارت دیگر خودشان جلوتر از فیلمشان می ایستند، اما من در فیلمسازی به این فکر می کنم فیلمی بسازم که بتوانم از آن دفاع کنم و پای آن بایستم. فضا و فرم «جشن دلتنگی» ربطی به فیلم قبلی تان «اروند» ندارد. چطور شد بعد از یک فیلم ملی ـ میهنی سراغ فیلمی اجتماعی و درام رفتید؟ چیزی که برای من بسیار اهمیت دارد، روابط سالم انسانی فارغ از هرگونه بینش سیاسی و بینش مذهبی است. این مساله نه تنها در ساخت جشن دلتنگی، بلکه در ساخت اروند و حتی دیگر آثارم هم وجود دارد. جشن دلتنگی و اروند، گرچه فضایی مغایر با هم دارند، اما در بینش و تفکر کاملا شبیه هم هستند. جشن دلتنگی از دغدغه شخصی من که ارتباط آدم ها با یکدیگر است، می آید. به نظرم در دنیای امروز فضای مجازی به قدری زندگی انسان ها را گرفته که دیگر وقت ارتباط رو در رو را با هم ندارند و صرفا به پیامک دادن به هم بسنده می کنند که قطعا این رویه زندگی در دراز مدت برای انسان ها خطرناک است. چون آدمیزاد موجودی اجتماعی است که در روزگار فعلی با استفاده نادرست از این فضاهای مجازی دچار تنهایی شده. جشن دلتنگی با این دغدغه نوشته و ساخته شد. پس روابط انسان با فضای مجازی را نقد کردید؟ ما تنها در متن و اجرای داستان یک آیینه جلوی مخاطب گرفته ایم و مخاطب می تواند وضعیت زندگی خودش را در آن ببیند. بنابراین ممکن است خودش، خود را نقد و قضاوت کند، اما من به عنوان فیلمساز این کار را نکردم. نکته مثبت آثار شما این است که برخلاف جریان فعلی فیلم های اجتماعی، فیلم های شما همیشه قهرمان دارد و این موضوعی است که در سینمای مان کم داریم! ببینید از آنجا که جشن دلتنگی دارای چهار روایت متقاطع است، نمی توان گفت از اول تا آخر فیلم یک قهرمان دارد؛ چون در واقع هر کدام از این روایت ها قهرمان های خودش را دارد. من و همسرم (مونا سرتوه) فیلمنامه این کار را نوشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم اگر قرار است آیینه ای روبه روی مخاطب بگذاریم، بهتر است آیینه ای باشد تا فراگیری گسترده تری داشته باشد و آدم های بیشتری بتوانند با آن همذات پنداری کنند. به همین دلیل تعداد روایت خود را از یک به چهار رساندیم تا طبقات اجتماعی بیشتری را در فیلم بگنجانیم تا مخاطب بتواند خود را در یکی از این روایت ها پیدا کند. نحوه انتخاب بازیگران به چه صورت بود؟ هر زمان با همسرم نگارش فیلمنامه ای را آغاز می کنیم تصوراتی راجع به آدم ها داریم. خوشبختانه آدم هایی که در نهایت برای این فیلم انتخاب کردیم به تصورات مان خیلی نزدیک بودند و الان وقتی نتیجه کار را می بینم احساس می کنم برای هیچ یک از نقش هایم نمی توانستم آدم های بهتری را انتخاب کنم. در جشن دلتنگی هر کسی در جای خودش خیلی خوب بازی می کند. شما حتی در فیلم هایی که رگه های تلخ و احساسی هم دارد باز هم امید را فراموش نمی کنید و مخاطب را به طور مطلق تلخ و ناراحت از سالن روانه بیرون نمی کنید. این کار دلیل خاصی دارد؟ جوان تر که بودم قصه هایی تلخ تر داشتم، اما الان احساس می کنم یک اتفاق را باید از جهات مختلف دید و این نگاه چندوجهی هم فضاهای روشن را به ما نشان می دهد و هم تاریک را. من خودم در زندگی آدمی هستم که هر اتفاقی برایم می افتد می گویم «الخیر فی ما وقع». به این خاطر که فکر می کنم آنقدر بزرگ و توانا نیستم که پشت اتفاقات تلخ را ببینم و شاید همین نگاه به کارهایم هم سرایت کرده است. در جشن دلتنگی همان طور که گفتم چهار روایت داریم که هر کدام به فراخور موضوع شان شیرین و گاه تلخ تمام می شوند. تغییر و تحولات جشنواره فجر امسال را چطور ارزیابی می کنید؟ قطعا من به اندازه دبیر جشنواره به فضای کلی جشنواره اشراف ندارم و نمی دانم ایشان بر چه اساس چنین تصمیماتی را گرفتند، اما اگر من تصمیم گیرنده بودم بخش فیلم اولی ها (نگاه نو) را حذف نمی کردم. چون در این صورت است که یک سری استعداد جوان خودشان را به سینما معرفی می کنند و این خیلی خوب است. در عین حال احساس می کنم جشنواره فجر بعد از این همه سال که از برگزاری اش می گذرد باید به ثباتی رسیده باشد که سیاستی کلی را برای جشنواره طراحی کند. این که هر سال دبیری با یک سری سیاست جدید پا به این میدان می گذارد چندان جالب نیست. پس به نظرتان حضور یک دبیر برای دوره های مختلف جشنواره فجر می تواند جشنواره را به ساختاری ثابت برساند؟ بله، حضور یک دبیر ثابت یا حداقل حضور یک شورای سیاستگذاری ثابت که هر سال قوانین جدیدی در جشنواره به اجرا درنیاید. من البته به عنوان یکی از فیلمسازانی که در این جشنواره حضور دارم به نظرات دبیر جشنواره و باقی تصمیم گیرندگان احترام می گذارم. چون قطعا آنها چیزهایی می دانند که من در جریان آن نیستم. منبع:جام جم