counter create hit

مطالب مرتبط:
عکس/ حضور طارمی در مراسم عروسی همبازیش

مهدی طارمی بازیکن الغرافه در جشن عروسی هم تیمی اش سلفی طارمی در مراسم عروسی هم بازی اش در الغرافه

استقلال و شانه خالی کردن/وضعیت بلیط بی ربط به باشگاه!

بلیت فروشی و قیمت دیدار بلیت های دیدار استقلال و الهلال طی ...

نیمار و رفع تردیدها برای پیوستن به رئال

اگر نیمار هر گونه تردید و نگرانی برای انتقال به رئال داشت، حالا و پ ...

مسلمان تصمیم خود را گرفت!

مسلمان به احتمال فراوان قرارداد خود را با تیم پرسپولیس تمدید خواهد کرد. به گزارش شمانیوز:محسن مسلمان به مسئولان باشگاه اعلام کرده قصد ماندن در پرسپولیس را دارد و به احتمال فراوان طی چند روز آینده قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد. ...

خوشحالم مقابل آیندهوون به من اعتماد شد

به گزارش وانانیوز،   شب گذشته هیرنفین با حضور رضا قوچان نژاد در خانه آیندهوون صدرنشین لیگ هلند بازی کرد و در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بود در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. البته هیرنفین با اخراج لو ...

جلسه آنالیز بازی پرسپولیس - نسف قارشی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرخپوشان که از دیروز در دوحه مستقر شده و اولین تمرین خود را انجام دادند، امروز یکشنبه در جلسه فنی که از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز شد، شرکت کردند. این جلسه ...

معافیت های مالیاتی و گمرکی به عنوان مالیات بر واردات منظور می شود

به گزارش وانانیوز،  در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تصویب مجلس دستگاه‌های اجرائی ذیربط موظفند معافیت‌ها و تخفیفات مالیاتی و گمرکی را به صورت جمعی- خرجی در حسابهای مربوط به خود ثبت نمایند. دستورالعمل اجرائی این بند توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و سا ...

عضو هیات مدیره استقلال: به قطری ها گفتم در تهران ۴ گل می زنیم/ نگران دربی نباشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید این تیم نمایش بسیار خوبی را مقابل الهلال انجام می‌دهد. جواد قراب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت استقلال پیش از مصاف برابر الهلال عربستان گفت: نمایشی که مق ...

ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۸ تا ۱۳ اسفندماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود. اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است: ...

قلعه نویی: افسوس خوردیم که چرا بازی قبل را باختیم/ همیشه مظلوم واقع شدیم چه در لیگ چه در آسیا

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: طی 2 روز اخیر افسوس خوردیم که چر ...

حضور طارمی و رفیعی در اردوی پرسپولیس

دو بازیکن پیشین پرسپولیس در اردوی این تیم در قطر حضور یافتند. ...

دوچرخه سواران ایرانی رکوردشکنی کردند

به گزارش جهان نیوز، سومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا داخل سالن 2018 به میزبانی کشور مالزی در حال انجام است.   احسان خادمی و محمد دانشور ملی پوشان دوچرخه سواری کشورمان در آغاز رقابت یک کیلومتر قهرمانی آسیا توانستند به ترتیب با ثبت زمان1:02:867 ، 1: ...

برای برد بازی می کنیم، نه مساوی/ ساغلام: پارسال سرمربی الغزافه را شکست دادم

به گزارش ورزش سه، ارطغرول ساغلام قبل در نشست خبری قبل از دیدار با الغرافه حادثه امروز هواپیمایی آسمان را تسلیت گفت و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کرد . وی در ادا ...

عکس/ واکنش کی روش به سقوط هواپیمای یاسوج

پیام تسلیت کارلوس کی‌روش در پی سانحه سقوط هواپیما: چه خبر غم‌انگیزی، دعا و افکار ما با قربانیان و خانواده‌هایشان است، روح جانباختگان در آرامش باشد. ...

سه غائب الهلال برابر استقلال

سال گذشته به خاطر تعهدم به باشگاه نتوانستم به تیم ملی بسکتبال بیایم

به گزارش وانانیوز،  مهران شاهین طبع در نشست خبری اظهار داشت: با 15 بازیکن کار را آغاز کردیم و حدود 4،5 جلسه تمرین کرده ایم و نگرانی ما از مصدومیت رضایی‌فر است و امیدوارم زودتر برسد. در دو روز اول حدادی و ساهاکیان را ...

انتقاد شدید جونینیو از ستاره جدید رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور برزیلی در حال حاضر قرارداد خود را رسما با رئال مادرید امضا کرده و به صورت قرضی برای فلامینگو بازی می کند. در هفت ...

حمایت کاپیتان سابق عراق از حریف قطری پرسپولیس

ساعت: 22:20 منتشر شده در مورخ: 1396/11/29 شناسه خبر: 1315396 کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عراق با حضور در اردوی ...

زیدان: the rise of مجلس هنوز نهایی نیست

زیدان: صعودمان هنوز قطعی نیست

به گزارش "ورزش" و غیره. در این جلسه در ابتدا پاریسی ها با گل آدریان رابیو از آنجا افتادند اما دو گل از کریستیانو رونالدو و یک هدف توسط Marcelo یک پیروزی با ارزش را به شاگردان زیدان رقم زد. این مربی تاکید کرد که تیم او نمی تواند از این روند صعودی به مرحله بعدی شوید.   او به خبرنگاران گفت:" با پیروزی 3-1 نه همه. دوباره بازی است که هنوز هم. ما باید در بازی باید در مقیاس بزرگ به ظهور پارلمان تضمین می کند که آن caters به داستان دیگری است و ما می دانیم که شما ممکن است رنج می برند از یک مشکل است.   justify;">      ما از ابتدا بازی تیمی فوق العاده ای ارائه دادیم. شایسته پیروزی بودیم. از نتیجه بسیار راضی هستیم و همین طور ازروند بازی. ما شخصیت داشتیم و هواداران مان در تمام طول بازی پشت ما بودند."   زیدان همچنین در مورد استفاده از ایسکو در ترکیب اصلی گفت:" با ایسکو به دنبال حفظ توپ بودیم و این کار را کردیم. ما در مقابل 3 هافبک آنها، 4 هافبک داشتیم. ایسکو بازی فوق العاده ای ارائه کرد."